Basel/Geneve - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Mariëlle - WaarBenJij.nu Basel/Geneve - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Mariëlle - WaarBenJij.nu

Basel/Geneve

Door: Marrr

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

04 Juli 2014 | Zwitserland, Genève

Mams uitgezwaaid vanuit Brussel en daar gaan we dan, de reis is begonnen! De vlucht naar Basel verliep soepel, vervolgens als een sardien in een blikje in een transfer busje naar de trein. Op naar Geneve! Uiteindelijk aangekomen om 23:00 uur, omdat er iemand heeel slim was door zijn bagage karretje te laten vliegen, die vervolgens voor de trein is beland. Met de NS in mijn achterhoofd kon dit wel even gaan dus, dus een andere route genomen.

Geniaal die treinen hier, ze rijden als een bobslee. Daarna de bus weer in en aangekomen bij het eerste hostel. Deel de kamer met een chineese chick, die volgens mij net sliep en blij met mij was dat ik om 23:00 uur nog even kwam binnen stappen.

Zakelijke mannetjes, allemaal in pak, allemaal directeur (denken ze), bijna geen toeristen en allemaal willen ze je helpen, maar kunnen alleen maar frans. Het klinkt niet echt leuk, maar het is echt een leuke stad! Aanrader!

Als een echte hollander een dagje gefietst (hoe een duitser door nederland rijdt), gezwommen in het meer van Geneve, tourtje met de bus gemaakt en heerlijk gechillt bij een of ander paleisje en park. Wat gaat zo een dag snel. Vakantie. Straks heeeeeerlijk eten bij Vapiano! Ja jongens het gaat goed met me :) Op naar de volgende stop, Chamonix.

• 04 Juli 2014 - 17:50

Stefan:

Mooi om te horen mar! Ik ga je volgen!

• 04 Juli 2014 - 18:06

Jenny:

Yesssss! Leuk om je reisverslagen te gaan lezen!

Geniet ervan en niet met vreemde fransen mee gaan he ;-).

Xxx

• 04 Juli 2014 - 18:27

Stefano:

Erg gaaf om jouw reisverslagen te lezen, zo te lezen heb je het al goed naar je zin :) ben benieuwd naar de volgende.. have fun!

• 04 Juli 2014 - 18:27

Stefano:

• 04 Juli 2014 - 18:39

Marielle C.:

Zo, flinke reis voor de boeg! Gaaf! Leuk om mee te lezen en heel veel plezier!